Jak pozbyć się nadwagi – cel noworoczny numer 1


Nowy Rok to czas wielu nowych wyzwań. Postanowienie noworoczne numer 1 to bez wątpienia redukcja zbędnych kilogramów.

Siłownie drugiego stycznia pękają w szwach, na ulicach widać większą ilość biegaczy, a sklepy z suplementami przeżywają prawdziwe oblężenie. Do czasu. Niestety.

Motywacja, czyli na ile wystarczy jej Tobie?
Badania dowodzą, że osoby podejmujące trudy redukcji zbędnych kilogramów zwykle rezygnują z tego procesu po dwóch tygodniach od startu. Na tyle wystarcza im motywacji. Finalizacją (osiągnięcie pożądanego efektu) może poszczycić się zaledwie kilka procent spośród wszystkim. Problemem nie są nasze ograniczenia fizyczne. Prawdziwym kłopotem jest motywacja.

Mam jej dość!
Mnóstwo osób mylnie uważa, że jest zmotywowana jak nigdy wcześniej. Może i jest to prawdą, ale w większości przypadków to krótkotrwały bodziec, który da Ci siłę na maksymalnie dwa tygodnie ciężkiej diety i treningu. A Tobie przecież potrzeba nieco więcej czasu na dojście do idealne sylwetki, nieprawdaż?

Musisz bezwzględnie zadbać o to, aby stymulować swoją motywację. Jak? Co zrobić, aby motywacja zawsze stała na bardzo wysokim poziomie?

Twój cel
Musisz zdefiniować i sprecyzować swój cel. Powinien on być możliwie szczegółowy. Znaleźć się w nim muszą takie dane jak: docelowa waga i czas odchudzania.

Twoje założenia
W jaki sposób chcesz schudnąć? Odpowiedz na te pytanie i ustal założenia dotyczące treningu, diety oraz opcjonalnie – suplementacji.

Twój plan
Wiedząc w jaki sposób i ile chcesz schudnąć musisz stworzyć plan odchudzania. Powinien on być podzielony na kilka mniejszych okresów. Jeśli Twoje odchudzanie ma trwać kwartał możesz podzielić go na trzy etapy: miesiąc 1, miesiąc 2, miesiąc 3.

Pamiętaj, aby każdego dnia wieczorem precyzyjnie ustalać założenia na następny dzień. Tylko i wyłącznie zadaniowe podejście do odchudzania pozwoli Ci osiągnąć sukces.


Suplementy diet jako wsparcie dla Twojego odchudzania
Odchudzanie czyli redukcja tkanki tłuszczowej, to proces, który charakteryzuje się tym, iż wymaga naprawdę sporego przewrotu jeśli chodzi o tryb życia. Metamorfozie podlega bowiem nie tylko żywienie (dieta), ale także aktywność fizyczna.

Osoby odchudzające się coraz częściej sięgają również po suplementy diet. To środki, które oparte są substancjami o działaniu przyśpieszającym metabolizm, ograniczającym apetyt oraz wspomagającym proces spalania tkanki tłuszczowej.

Czy suplementy diety na odchudzanie są skuteczne?
Odpowiedzi na powyższe pytanie poszukuje mnóstwo ludzi. Wszak, nie chcemy testować na sobie, gdyż wiąże się to z koniecznością wydawania pieniędzy.

Opinie na temat efektywności poszczególnych preparatów są bardzo różne. Nie mniej jednak, badania jednoznacznie wskazują, że takie substancje jak: błonnik, kwas hydroksycytrynowy czy kwas chlorogenowy mają faktyczny wpływ na procesy redukcji zbędnych kilogramów.

Dlatego też, należy korzystać, że środków, których skład bazuje na powyższych produktach. Warto jednak mieć na uwadze, że suplementy diet stanowią asystę, a nie podstawę odchudzania.

Nasze propozycje: jaki suplement wybrać?
Suplementów diet na odchudzanie jest naprawdę wiele. Jaki wybrać? Który okaże się najskuteczniejszy? Poznajcie propozycję naszej redakcji – opracowaną na podstawie researchu opinii nt. suplementów diet.

  1. Acai Berry Extreme
    Jagoda Acai to źródło błonnika witalnego. W jednej kapsułce Acai Berry Extreme znajduje się aż 500,00mg ekstraktu z owoców Acai. To doskonały pomysł na szybką i efektywną redukcję.
  2. Garcinia Cambogia
    Wyciąg z owoców garcynii kambodżańskiej to świetne źródło kwasu hydroksycytrynowego. Jego silne działanie pozwala chudną w ekstremalnie szybkim tempie.
  3. Green Barley Plus
    Wyciąg z zielonego jęczmienia w połączeniu z wyciągiem garcynii. To unikalna kompozycja kwasu hydroksyctrynowego i błonnika witalnego.

Efektywność powyższych preparatów zależna jest od diety, aktywności fizycznej oraz indywidualnych uwarunkowań.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Related Post